Principalele modificări constau în completarea detaliilor din capitolul „Introducere”, inclusiv adăugarea unor print-screen-uri privind accesarea pentru vizualizare a manualelor de utilizare, a serviciului helpdesk direct din aplicația MySMIS și a datelor statistice referitoare la programele operaționale. Au fost actualizate unele print-screen-uri ca urmare a introducerii butonului de accesare a manualelor de utilizare a aplicației și a serviciului helpdesk din ecranul principal. De asemenea, au fost adăugate atenționări suplimentare la capitolul 1.8 – „Crearea unei cereri de finanțare” legate de câmpul „Alege un apel” și clarificări suplimentare și actualizări ale print-screen-urilor la subcapitolul 1.10 – „Modificare reprezentant legal/împuternicit”.
La începutul anului 2021, aplicația MySMIS a fost îmbunătățită prin adăugarea funcției „căutare”, pentru a putea filtra și identifica mai ușor, în funcție de proiect sau alt tip de informații specifice (cod SMIS sau orice alt tip de text), notificările primite de beneficiari. Funcționalitatea este disponibilă în momentul autentificării în contul de utilizator, pe prima pagină a aplicației MySMIS2014- Front Office, înainte de selectarea persoanei juridice, cât și în modulul Cerere de finanțare, după alegerea persoanei juridice, la accesarea clopoțelului de notificare. În acest fel, este ușurat accesul unui beneficiar la notificările legate de un anumit proiect, mai ales în cazul beneficiarilor care implementează în paralel mai multe proiecte, reducând riscul ca o comunicare primită din partea finanțatorului să fie omisă.
Noile versiuni ale manualelor și tutorialelor privind aplicația MySMIS pot fi vizualizate și descărcate de pe site-ul MIPE, accesând link-urile următoare: https://www.fonduri-ue.ro/mysmis, respectiv http://mfe.gov.ro/my-smis/.